Kesian mamaDiana..

Tuesday, March 05, 2013 PCL 17 Comments

[situasi petang semalam]

...kesian mamaD, sakit kepala bertambah sakit bila cuaca semakin panas dan menyilaukan...
ada juga orang tak faham 'reaksi' seseorang...ajak bersembang borak sakan  di luar rumah...

mamaD nampak macam ok , tapi aku yang resah dari dalam rumah tengok dia ...kening dan dahi berkerut menahan sakit tapi mulutnya tak terkeluar juga menolak pelawaan dan terus layan borak....

*tak sabar tunggu spec baru siap ...harap petang boleh amik kat kedai tempah 2 hari lepas..







17 comments:

  1. MamaD jenis tak sampai hati ni...
    Hope cepatlah siap.....

    ReplyDelete
  2. alahai mama D nape paksa diri... dah siap ke spek baru?

    ReplyDelete
  3. prnh merasainya ... hehehhh

    ReplyDelete
  4. aik.. takkan orang tu tak perasan keadaan mamaDiana camane..

    apa-apapun moga mamaDiana cepat sembuh hendakNYA..

    ReplyDelete
  5. phm sgt bler sakit kepala, x dpt pakai spec...

    ReplyDelete
  6. kesian mamaD....orang yg ngajak sembang tu pun...x peka langsung agaknya...

    ReplyDelete
  7. Memang pening kalau tak pakai. Harap cepatlah siap...

    ReplyDelete
  8. @Ayuejean...emmm memamg pon mmD mcm tu..cool walaupun tgh cuaca panas..hee.

    ReplyDelete
  9. @Qasehrania , ...tggu cina tu call lg katanya cermin tak siap lg..harap malam ni boleh amik.

    ReplyDelete
  10. @yana aina,...sakit tuu !

    @aizamia3,...jenis selamber n xder perasaan kot kawan dia tu, agaknya la !!

    ReplyDelete
  11. @lia,...emm boleh stress jadinya.

    @Amin, ...dia pk dia jer, Wallahu..dia perasan ke tak !

    ReplyDelete
  12. @Kak zakie....harapan tinggi dpt hari ni, ...takut bole jd migrain kalo tak dapat pakai spec.

    ReplyDelete
  13. sian pula mamaD... deno skrg da kurang migrain... dulu selalu kena sakit kepala migrain tu... mmg sakit!

    ReplyDelete
  14. kesian mamaD. tak sampai hati dia nak tolak.

    ReplyDelete
  15. assalamualaikum PCL....kesian nyer mamaD...:)

    ReplyDelete
  16. siannya....takpe nnt PCL beli yg baru..hehe

    ReplyDelete
  17. bgus mama D...xmenghampakn org :)

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.