Kuah rojak MakBee. .mana?

Wednesday, March 13, 2013 PCL 14 Comments

..
bukan pokok hasil tanaman pcl, tapi kami semua yang menghuni di sini boleh ambil....

.
kata wak tukang kebun tu... "ambilah buat makan sama sama merasa....bukan untuk meniaga " ...

..
terimam kasih...dan terus cari kuah rojak yang aku beli di Sg Petani masa balik kampung haritu...

..
santai petang kami makan jambu....jambu lagi...keh  13x..

..
cari cari MakBee tak jumpa plak....huu.

.

Published with Blogger-droid v2.0.6

14 comments:

  1. saya cukup suka dengan kuah rojak makbee......sedap!

    ReplyDelete
  2. Laaa, buah dah ada. Sedap plk tu. Juah rojak plk xjumpa. hehehe.. Nyumnyum

    ReplyDelete
  3. cincah sambal belacan sedap gak tu..hihi

    ReplyDelete
  4. SAYA SUKA JUGA.... SELALU KIRIM KAT ORG JEW.

    ReplyDelete
  5. TERINGAT PULA.. DULU BELAKANG RUMAH MAK SAYA ADA POKOK JAMBU AIR CAMNI..

    ReplyDelete
  6. Petang2 best kalau dpt makan jambu..

    ReplyDelete
  7. balik sg petani?.. Area mana tu..
    kuah rojak mak bee memang sedap!

    ReplyDelete
  8. Amboihhh... Terliur tengok..
    Bergayut2 dia kat situ...

    ReplyDelete
  9. @ros_reeza ,..sy balik kpg mertua kat sg lalang..

    ReplyDelete
  10. pokok jambu sebelah rumah deno pun dah berbuah... tapi dah habis bahagi2 semua kat sedara.. hehe

    ReplyDelete
  11. assalamualaikum PCL...wah sedapnya mencecah ni...:)

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.