Laksa dan Sate emang secocok..!

Saturday, March 02, 2013 PCL 12 Comments



..
assalamualaikum..
..
dari Bukit Tinggi Klang, kami singgah di warung tepi jalan menuju ke Banting melalui Sijangkang...
..
mungkin ramai tau kedai makan Barakah  ni..
..
dulu aku pernah buat entri tentang "sate kulit ayam" ..ternyata tiada lagi kulit sesaja dicucuk!
..
memenuhi keinginan mamaD yg nak makan laksa bersama gu serasi..laksa, korang patut cuba memang mantap seh!
..
ini cara biasa orang utara makan laksa..pasti ada sate bersama.
..
mudah-mudahan barakah kami makan di sini... Kedai Makan Barakah Sate Sijangkan Jaya.
..
Published with Blogger-droid v2.0.10

12 comments:

  1. saya memang peminat tegar laksa utara.....tapi tak pernah makan dengan sate sebagai sampingan..hehehe
    ~laksa letak kicap memang mabeles!

    ReplyDelete
  2. Lama dah saya tak makan sate. Dan lama juga dah saya tak buat laksa.

    Satay Station paling sedap pernah saya rasa. Sate Kajang saya dah tak minat.

    ReplyDelete
  3. Laksa....
    Memang AJ suka makan.....
    dulu sini ada yang sedap....
    Sejak kedai tu roboh, takde dah yang best...

    ReplyDelete
  4. @Amin , cuba la try...npk cm gelojoh mkn cmtu tp best oo0..

    ReplyDelete
  5. makan sate campoq laksa....sekali sudu laksa sambil gigit sate..uhhh mmg terbaik loh! ...rasa daging kuah kacang laksa togader gader...

    ReplyDelete
  6. @Azie Azah , yes kak..sate kajang dah tak sehebat mula2 dulu bg sy juga., sate station tak penah cuba...lebih selesa yg jual kat pasar malam punya.

    ReplyDelete
  7. @Ayuejean...berapa cucuk sate sekali makan tu haa??

    ReplyDelete
  8. @mamaD , dah lepas geram eh...selalu terlepas ..

    ReplyDelete
  9. tak pernah pulak kat sp ni orang jual laksa bersama sate..teringin pulak nak cuba..
    kalau bersarapan pagi di muar, lontong dimakan bersama sate tu biasalah

    ReplyDelete
  10. biar betul makan sate dengan laksa. -_-

    ReplyDelete
  11. baru tadi mengidam nak mkn sate....

    ReplyDelete
  12. xprnah la pulak mkn laksa n sate skali..hehe

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.