Like fb page pcl boleh...?

Monday, March 18, 2013 Nazlee Ismail 9 Comments

Assalamualaikum...


LIKE PCL FB PAGE


9 comments:

  1. gambar bola bowling tu...pcl nak ajak korang main bowling bila ada masa nanti..haha, ada bran !

    didahului dengan ucapan terima kasih kepada yang sudi..

    ReplyDelete
  2. dah like. like yg aku sekali. kt blog aku. hahaha

    ReplyDelete
  3. assalamualaikum PCL...boleh tapi dah like...;)

    ReplyDelete
  4. Ok insyallah akan di like nanti sbb skg guna hp jak...hehe

    ReplyDelete
  5. Kite xde fb la...sowi...like pcl kat cni je ek!

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.