Nampak kaki tu tergedik-gedik.. tahan kencing ek??

Tuesday, March 19, 2013 PCL 15 Comments

Bahaya tu..!

..jangan asyik sangat hadap menda tu, sikit-sikt jadi lah .. tamau berganjak dari tempat duduk ...ni apa citer nih ....nampak kaki tu tergedik-gedik.. tahan kencing ek??  *apalah yang best sangtt!

..alahai sempat-sempatkanlah hajat tu dulu nanti kau juga yang merana...tau akibatnya??

boleh jadi sakit batu karang tau ! ...kalau jadi batu mutiara ke delima ...eerk..boleh jugak buat loket rantai..keh..keh ..keh..  sempat lagi tuh..



Published with Blogger-droid v2.0.10

okay...dengan pantas larikkk !!


15 comments:

  1. Haaa....
    Tengok apa tu???????

    ReplyDelete
  2. nah jangan ditahan2..siap sialng kaki lagi

    ReplyDelete
  3. tahan berak pun bahaya tau PCL! haha

    ReplyDelete
  4. Ish ish..jangan ditahan.....jadi kot lain nanti....

    ReplyDelete
  5. jgn terkencing sudah...haha

    ReplyDelete
  6. assalamualaikum PCL...hehehehee wat lawak je...;)

    ReplyDelete
  7. Lor...usah ditahan tahan kan...
    Cepatttttt lariiii....

    ReplyDelete
  8. Hahaha.. Sampai tergedik2 kaki..haaha

    ReplyDelete
  9. haaa.. ngadap ape smpai tergedik2 kaki tu haaa...?

    ReplyDelete
  10. pernah jgk dgr org ckp bahaya.

    ReplyDelete
  11. KALAU MALAS NAK KE TANDAS, PAKAI PAMPERS JE PCL.. :)

    ReplyDelete
  12. sejak kideny deno gagal berfungsi sbb mr SLE tu pada tahun 2001, sejak itu la deno dah takde urine.. maksudnya tak kencing

    ReplyDelete
  13. tergedik gedik. hahaha, sungguh memang tak tahan sungguh ni :)

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.