Nasi Goreng Kampung !

Sunday, March 17, 2013 Nazlee Ismail 19 Comments



Published with Blogger-droid v2.0.10

"..nasi goreng kampung satu....batang kangkung lebih  !! " ekeh..keh..keh.. dah lepas makan baru teringat 'kisah lintah'  tu ??

ya Allah..jauhi lah kami dari segala kemudharatan makanan tadi...

p/s ; .. masak sendiri boleh la garenti bersih !

19 comments:

  1. batang kangkung je, mana sayur nye.. huhu

    ReplyDelete
  2. tapi nasi gorang kampung ni tak sah kalau takde kangkung...

    ReplyDelete
  3. saya tak suka sayur kangkung, tp suka nasi goreng kampung. :)

    ReplyDelete
  4. Seram kan pasal lintah tu.....

    ReplyDelete
  5. @the malay mail...haa tu lah sayurnya..tak tetelan aku.

    ReplyDelete
  6. @smbotak,...memang betul tu, mesti ada kangkung bknnya batang kanngkung sesaja...

    ReplyDelete
  7. @Chic Na ...kena wat spesel oder tuh, biasanya mmg ada sayuran n ikn bilis , bungkus ikat getah...haha

    ReplyDelete
  8. @Amin A. R , baru teringat lps makan td...boleh bawa maut tu..nauzubillah!

    ReplyDelete
  9. InsyaAllah xde pape pcl...
    Ye pcl...msk sendri gerenti bersih punye...

    ReplyDelete
  10. Ee klu terbyg sesuatu mmg xlalu nk mkn..

    ReplyDelete
  11. kalo kami pon batang kangkung asing tepi. heeee~

    ReplyDelete
  12. Batang kangkung sebesarnya.....
    Takut pulak AJ tengok...

    ReplyDelete
  13. selalu order nasi goreng kampung nak ikan bilis lebih :p

    ReplyDelete
  14. assalamualaikum PCL...sedapnya nasi goreng kg...:)

    ReplyDelete
  15. My feveret too....sedap tapi batang kangkung tu gemuk sangat sesuai tpt lintah bersembunyi...hehe
    betul tu, minta dijauhkanlah dari segala kemudaratan..

    ReplyDelete
  16. anak makan perabih nasik tggl btg kangkung je...haha sapa suh juai mahai xmo oder mkn...

    ReplyDelete
  17. arghh ... dh teringat semula kisah lintah tue. adoi ... mmg tak mkn kankung ler sementara teringat nie ^^

    ReplyDelete
  18. mak ai batang je lebih yea

    ReplyDelete
  19. deno suke jugak nasi goreng kampung tapi tak mkn selalu sbb deno tak boleh mkn ikan bilis sgt..

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.