Nasiblah aku ...takda geng!

Friday, March 01, 2013 PCL 9 Comments

..
esok bukan masanya..entah bila aku punya teman ..huhu..
..
takpa..
..
janji rumahku tak hingar bingar..
..
pastinya tiada hero lain selain aku..
..
macam ni lah , kalanya aku meluahkan rasa tak kira di mana...
..
tunggu menantu memang jauh lagi masanya ..
..

pssst...depa dah mai.

Published with Blogger-droid v2.0.10

9 comments:

  1. hihi...kesian pcl..... :)

    ReplyDelete
  2. hehe..nanti ada menantu mesti rapat dengan menantu. Nasib baik saya perempuan, kalau tak boleh masuk line, jadi menantu pilihan. ^___^

    ReplyDelete
  3. Hahaha.. Alahai siannya xde geng. Sumenya puteri puteri ye PCL :)

    ReplyDelete
  4. sedihnya.. hukhuk.. :p

    ReplyDelete
  5. wah semuanya puteri... mesti comel2 belaka... ^_^ takpa esok2 bila dah nak bermenantu untung...terima belanja jer...ekekeke.... tapi ye lah kan lama lagi... x apa biar diaorang belajar dulu... capai cita2 masing2 lepas tu baru lah boleh bermenantu...

    ReplyDelete
  6. MASIH MUDA LAGI.. MASIH BOLEH TERUS BERUSAHA..

    ReplyDelete
  7. Macam lagu Purnama Merindu la.

    ReplyDelete
  8. haha..perempuan shopping, laki jauh2 la :P

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.