Palsukan Dokumen !

Wednesday, March 20, 2013 Nazlee Ismail 12 Comments



pcl ;  JANGAN  fikir mudah !.....hah....penjara tuh , ...dosa lagi !


12 comments:

  1. Nak senang cara senang, last2 senang2 dapat susah...
    Tak payah lah nak tipu2...
    Kalau tak dapat pinjaman tu, taklah...

    ReplyDelete
  2. bagaimana la dengan nasib anak2 dia..kan?? masih kecik pulak tu..
    macam2 yg jadi sekarang.. tak tahu nak kata apa..

    ReplyDelete
  3. pernah jugak experience tengok kengkawan palsukan document diaorang for loans... haihhh....

    payah nak comment ni PCL... banyak sudut dan aspek perlu ditimbang ni...

    ReplyDelete
  4. Mungkin dia terdesak sampai perlu ambil tindakan sebegitu.... Kesian kat anak2 dia..

    ReplyDelete
  5. muda lg...
    dh de kerjaya..tp nk cara lg singkat
    membawa padah
    moga jd pengajaran

    ReplyDelete
  6. xd keje le 2 ke meme nk keje?meh jmpe BK hahaha

    ReplyDelete
  7. lorh kenapa la smp nk tipu..aduiii kn tak pasal2 je..

    ReplyDelete
  8. buat sesuatu tanpa fikir guna akal. camtu la jadinya.. mohon kita dijauhkan la dr perkara2 camni.

    ReplyDelete
  9. macam2 betul,senangnya sekejap sakitnya kemudian..merana jer

    ReplyDelete
  10. benda nie nasib,,, kekadang ada org tu buat dokumen palsu tetapi lepas...

    ReplyDelete
  11. ehm no komen boleh..hehehe..jawapn retis

    ReplyDelete
  12. Assalamualaikum PCL...dah buat salah kena la terima hukuman...

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.