PCL pujuk hati anak...

Tuesday, March 19, 2013 Nazlee Ismail 18 Comments





Assalamualaikum..

...pcl pujuk hati anak,  si Hanis Umairah....dia tu selera lebih. ..selalu nak minum minum di luar...memang boleh pokai abah nak oiii..

tadi nak sangat minum jus karot campur susu...

aku buatkan jer untuk dia... ,  sorang segelas...piaw punya!

then, ..macam biasa...mesti nak post.

tapi kat google plus....hahaa sekarang ni dok layan G+ pulak....sempoi...

pakat plus plus lah yer...kita meriahkan sinun plak..

my G+ pakcikLie PCL


Published with Blogger-droid v2.0.6

18 comments:

  1. Sedapnya carrot susu ais tu.......

    ReplyDelete
  2. untuk saya xde ke? hehe.

    ReplyDelete
  3. pandai abah pujuk. jap nak add. ;)

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum,
    Fuhhhhhh! sedang elok ni...panas. kering tekak.

    Nakkkk 1 gelas extra ya...ais lebih!

    ReplyDelete
  5. sedapnyeeeeeeeeeeeeeeeeee

    abah....jom kt cnie..http://fatihahnazri.blogspot.com/
    follow kalau sudi

    ReplyDelete
  6. maybe sedap tu...tapi saya memang x minum sebab saya lactose intolerant...x minum susu... hu hu hu...

    ReplyDelete
  7. Bertuahnya dorang dapat apayah macam ni.. Hehehehe

    ReplyDelete
  8. deno suka jugak air carrot ni... kalau minum dgn ais bertambah sedapnya.. hehe

    ReplyDelete
  9. bagus utk kesihatan air carrot susu ni :)

    ReplyDelete
  10. Lama dah tak minum carrot susu....
    Hehhhe..

    ReplyDelete
  11. BK xpenah rasa tapi rasa pe ek?

    ReplyDelete
  12. lama x minum carrot susu..

    ReplyDelete
  13. bapa mithali ni..mv pun sama ..kalau asyik nak makan luar mak ai pokai

    ReplyDelete
  14. pcl memey terer buat carrot milk..sbb tu anak suka..terbaiklah...

    ReplyDelete
  15. OO.. INGATKAN AIR KACANG SOYA TADI..

    ReplyDelete
  16. baiknya abah ni... boleh buat selalu la camni ye kekeke

    ReplyDelete
  17. Assalamualaikum PCL..so sweetnya abahnya nak anak2 gembira...

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.