petang ni kita ke USA !

Friday, March 08, 2013 PCL 11 Comments




    "Selamat Hari Wanita to U syg"


"tq....laa dah masak pun, kalau tak boleh rehat2  hari ni"     

   "xpa , petang sat ni  kita ke USA, adik nak makan"


"amik spec sama k...!"   

 "yes.."



11 comments:

  1. Amboih... Bukan main jauh USA....
    Mana USA tu??
    Nanti update tau PCL ngan MamaD... =D

    ReplyDelete
  2. USA kat ner tu yer?

    ReplyDelete
  3. MamaD punya cerminmata jadikan hadiah hari wanita kan hari ini. Jauh tu USA:)

    ReplyDelete
  4. bestnya. nak ikottt.. hihi.. ;)

    ReplyDelete
  5. tempah cermin mate sampai ke USA..

    ReplyDelete
  6. assalamualaikum PCL...seronoknya mamaD...:)

    ReplyDelete
  7. USA???selamat hari wanita mama diana

    ReplyDelete
  8. mmakan pun kat usa....wah wah wah :p

    ReplyDelete
  9. amboii cweetnyer...usa la sgt..haha :P

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.