REVIEW : Blog Blogger CPL

Friday, March 08, 2013 PCL 18 Comments

Assalamualaikum wbt..

PCL nak review blog CPL....jangan kompius tau, betul tak salah taip pon..memang CPL !

SAYA LA..

My Photo
CiKPuaNLawA  tu...
NeEd A SiMPle2 LiFE BuT HaPPy My friend Said : SOmEthiNg tO bE Gone foR GoOd.. yeS its true...


okeh  ada pantun pulak...korang terjah kat sini terus pon okay ! (CIK PUAN LAWA)


terima kaseh si daun teratai..
wahai pakcik li yang baek hati..
kerana sudi mengintai ..??
blog cikpuanlawa yang satu ni..      


sama sama si akar semambu..
wahai cik puan lawa lagi ayu..
review dibuat untuk blog mu..
semoga  tambah ramai lagi serbu..



p/s : blog kamu okay..okay dan pcl komen sikit tang sini... , tulisan dalam entri tu nampak kelabu cuba kamu bagi hitamkan lagi warnanya..baru senang dibaca..

hepi blogging  n  Selamat Hari Wanita !


18 comments:

  1. Ingat memang betullah PCL review blog sendiri tadi....
    Hehhehehehh..
    Okay AJ datang sergah tuan blog... =P

    ReplyDelete
  2. PCL ke CPL....
    Jom terjah

    ReplyDelete
  3. @Ayuejean..., sergah jgn sampai kena shok !

    ReplyDelete
  4. PCL : terima keseh review blog CPL....

    ReplyDelete
  5. bila nk smp turn blog queen eh... kalo dh direview jgn lupa bgtau ye pcl...

    ReplyDelete
    Replies
    1. @Queen,..mestilah bgtau, sabaq tau.

      Delete
  6. salam kenal... singgah sini n follow...

    ReplyDelete
    Replies
    1. @Haryati Faizal.....salam n t.kasih singgah n folo.

      Delete
  7. assalamualaikum PCL....yer la silap2 mcm terkeliru plak...;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. @Mas zull, ..mama jgn keriluuuu yer..haha.

      Delete
  8. MV terkeliru bila tengok tajuk entry

    ReplyDelete
  9. Selain warna yang tak terang, kalu kecik sangat tulisan pun, susah juga nak baca.

    ReplyDelete
  10. mula2 tengok tajuk ingat pcl review blog sendiri...keh3.....

    ReplyDelete
  11. Mula2 konfius..ulang baca...oh...btul btul...heeee

    ReplyDelete
  12. ct pon trtipu td...CPL rupenyer..hehehe...nice review :D

    ReplyDelete
  13. haha... tadi deno baca tajuk entry ni PCL.. silap la..

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.