REVIEW : Blog Blogger DayangDeno

Tuesday, March 12, 2013 PCL 9 Comments


Assalamualaikum wbt,..

.. jarang sekali pcl gunakan nama DayangDeno, lebih mesra dengan panggilan deno...

Seorang blogger yang peramah dan sangat menghargai persahabatan maya...dari dia kita kenali SLE , ..

nak tau apa tu SLE selanjutnya? ...biar deno yang ceritakan kat sini.

komen pcl pasal  blog deno ni , penampilan  blognya yang kemas sangat ...semakin hari nampak kematangan persembahan blog beliau, ...

pcl, kalau blog kemas macam ni dah tak tau nak komen apa lagi...cuma nak ajak korang yang belum kenal dengan blogger ni....


Deno


singgahlah berkenalan dengannya...sure tak rugi punya !!

Harapan dari kami semua pembaca blog pcl, semoga deno sentiasa menjadi manusia yang tabah menhadapi kehidupan.  "Kuat Deno Kuat.. !!"

sekian, terima kasih.


9 comments:

  1. kami sudah berkenalan :)

    ReplyDelete
  2. AJ dah kenal dah Deno ni..
    Blog dia banyak cerita pasal SLE...
    Dulu AJ pun tak tau apa penyakit tu...

    ReplyDelete
  3. dah kenal dah...dia mmg kuat..

    ReplyDelete
  4. assalamualaikum PCL...betul tu mama pun dah kenal dan Deno selalu singgah ke blog mama...:)

    ReplyDelete
  5. Mesti seorg yg tabah dan kuat DayangDeno ni...

    ReplyDelete
  6. sama2 kita doakan semoga deno tabah dan kuat :)

    * ok, bila2 nak p banting leh tya PCL ye :)

    ReplyDelete
  7. terima kasih pakcikle for da lovely entri dan review blog dayangdeno... insyaallah deno kuat dan smgt.. doakan deno sihat sokmo ..!! ^_^

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.