REVIEW : Blog Blogger Julia Eqsa

Monday, March 18, 2013 PCL 12 Comments



Assalamualaikum..

.kembali lagi dengan blog review minggu ini bersama Blogger Julia Eqsa , juga  dikenali dengan nama pena Zuliana Abuas sebagai penulis e-novel.



pengemar e-novel mesti tak asing dengan novel-novel hasil tulisan beliau...

terjah untuk kenali beliau....(http://juliaesqa.blogspot.com/) dan (redscarfnovel).


p/s ..tetiba je aku minat baca novel...heeeee..


12 comments:

  1. Wahhh..
    Ade e-novel ye..
    Nak lari gi sana jap...
    Bye2 PCL>.. =D

    ReplyDelete
  2. rajinnya buat review blogg :D

    ReplyDelete
  3. weeee... terima kasih PCL... hahaha.. apasalahnya berjinak2 baca novel lak..

    ReplyDelete
  4. wahh menariknya e-novel, baek lah sye pegi terjah skrg jgk..heee :D

    ReplyDelete
  5. WAH.. PCL DAH MINAT BACA NOVEL.. GENRE APE TU? NOVEL ADA NOVEL CINTA, SASTERA, SEJARAH, POLITIK DAN MACAM2 LAGI? PCL SUKA BACA NOVEL APE?

    ReplyDelete
  6. assalamualaikum PCL...nak terjah la...:)

    ReplyDelete
  7. ok, PCL. Ros nak gi terjah beliau :)

    ReplyDelete
  8. terjah tgk apa yg blh baca ttg enovel..tu.

    ReplyDelete
  9. manis orgnya..nak kena terjah tp nnt

    ReplyDelete
  10. Zarsssss lagi...terjah....

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.