REVIEW : Blog Budak Kampung

Thursday, March 14, 2013 Nazlee Ismail 14 Comments



Assalamualaikum wbt...

...yang pasti Budak Kampung ni bukan sekampung dengan pcl ..

..sesekali membahasakan diri beliau dengan nama Iman....., jom bersama pcl singgah review blog budak neh hehe.. :))

Budak kampung yang pemalu tapi mesra dalam dunia maya blogging, suka akan kehijauan....masuk je blog dia.. ku lihat hijau...

review komen :  blog  entri santai  dengan sesekali disajikan unsur perkongsian ilmiah, ...tak serabut otak dan pandangan sebab  header berwarna hijau yang menyenangkan.

nak baca pon puas sebab tulisan sangat jelas berlatar belakang warna putih bersih.

dan aku dah pasti, blog beliau bukan blog politik....kan Iman kan... !!~


masih kosong.....?? kat sebelah tu !


14 comments:

  1. budak kampung baru tdi singgah blognya

    ReplyDelete
  2. Suka warna hijau tu sampaikan bajupun sama je warnanya...

    ReplyDelete
  3. beshnya blog direview disini.. untung sungguh..:)

    ReplyDelete
  4. blog BK ni ada dlm bloglist deno.. memang ramah blogger ni :)

    ReplyDelete
  5. assalamualaikum PCL...mama pun selalu singgah blog BK ni mesra orgnya..:)

    ReplyDelete
  6. terima kasih kpd yg terlibat support dan terjah ke blog yg direview ini.

    ReplyDelete
  7. tq review blog BK..malu plak rasanyer
    ermm politik?ada kot..ntah la.AGAK2 pcl BK ada unsur politik x?meh baca entry terbaru

    http://www.mimbarhatiku.blogspot.com/2013/03/saya-redha.html

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.