REVIEW : Blog Gadis At Home

Friday, March 15, 2013 PCL 10 Comments




Assalamualaikum wbt,

Review blog di hari Jumaat yang tenang dan damai suasana....., pcl tak sempat nak terjah awal awal blog nih cuma pepagi tadi sempat godek sepintas lalu...kebiasaannya macam tu lah., review benda yang fresh gitu..!

kali ini Blog Gadis At Home punya giliran pulak..., dulu gadis dan kini bertukar status kepunyaan seseorang dah...




ada seorang  watak dalam kebanyakan entri beliau yang dapat pcl kenali. (melalui gambar) hehe.



kita pakat terjah blog beliau ....yang nampak sibuk dengan anak dan perniagaannya.


10 comments:

  1. Kak Ton... Eh??
    AJ nak datang jenguk... =D

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum PCL....hehehee gambar mama pun ada yer...mekacih review blog gadis...:)

    ReplyDelete
  3. eh eh...macam kenal jer watak tu? he he he...

    ReplyDelete
  4. nampak macaM MAMAZUL kat situ...singgah.

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum..

    Terima kasih diatas review..
    Gadis hargai sangat-sangat..
    ^_^

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.