Sarap Popia goreng..

Tuesday, March 19, 2013 PCL 13 Comments

.
..sedap , sarapan popia goreng pepagi nih..

.
Hanis cakap , kawan dia bawa bekal ke sekolah...
..
minta mama buatkan kuih...malas nak beratur panajang kat kantin...katanya,  makanan pon tak sedap sangat..

p/s..untung juga anak dah besar ...dah selera itu dan ini..

..
..

Published with Blogger-droid v2.0.10

13 comments:

  1. TERINGIN NAK MAKAN POPIA CAMNI.. KENA CARI LEPAS2 NI..

    ReplyDelete
  2. Bak sini sikit PCL....
    Sedap betul pemandangan pagi ni..
    hehehhehe.....

    ReplyDelete
  3. teringat dulu mak saya pernah jual kuih popiah yang bersalut dengan sambal sepenuhnya.. dan saya rindukan popiah sejenis begitu :)

    ReplyDelete
  4. senang bila kita tahu anak nak makan apa :) so tak yah pikir2 nak masak apa :)

    ReplyDelete
  5. lama tak makan popia. selalu bulan puasa je br jumpa. hihi..

    ReplyDelete
  6. Assalamualaikum PCL

    bawa bekal banyak untungnya...

    ReplyDelete
  7. Samalah brekpes kita p. c.l..sedap tp x tahan lama...jam 10 dah lapar balik...hehe

    ReplyDelete
  8. Lama xmakan popia...rasa nk buat plk

    ReplyDelete
  9. nyum2..MV pagi tadi tak sarap langsung

    ReplyDelete
  10. assalamualaikum PCL...wah sedapnya nak sikit leh...;)

    ReplyDelete
  11. hehe..pastu ayahnye bole tumpang sekaki dpt mkn bf ek...

    ReplyDelete
  12. tetiba teringin makan popia... em... nak cari la...

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.