Sarapan Cakoi dengan kuah sup

Sunday, March 10, 2013 Nazlee Ismail 13 Comments






salam pagi minggu..
..
mencari sesuatu yang luar dari kebiasaan makan pagi kami..
..
korang nak cuba ..boleh mai sini @Jalan Kanchung-Morib, Banting.
..
Published with Blogger-droid v2.0.10

13 comments:

  1. sedapnya....dah lama tak makan cakoi.....

    ReplyDelete
  2. sebelum ni ada singgah warung Kak Rokiah ni, tak teringin nk mkn chakoi tp dah tgk org lain mkn dgn kiah sup ...lain plk dari biasa..kena cuba baru tau !

    ReplyDelete
  3. Biasa mkn cakoi dengan kuah kacang ja......ni luar biasa ni.... :)

    ReplyDelete
  4. belum pernah cuba lagi ..

    hari ini saya sarapan di surau .. oleh kerana tak ramai yang hadir kuliah pagi ini, saya dibekalkan dengan 5 bungkus nasi lemak yang tak habis.

    ReplyDelete
  5. aik??mkn ngn sup???xpenah la plak BK mkn ngn sup

    ReplyDelete
  6. belum pernah makan dengan sup.. btw, cara yg baru yang boleh dicuba ni... hehe^^

    ReplyDelete
  7. AJ selalunya akan makan macam tu je....
    Sedap..... =D

    ReplyDelete
  8. assalamualaikum PCL...mcm sedap jer tapi x pernah cuba lagi...:)

    ReplyDelete
  9. As'salam.

    singgah sini nak komen entri.

    lama nye x makan cakoi..tp 1stime tengok org cicah ngan kuah sup....huhu

    ReplyDelete
  10. teknik makan cakoi yang menarik nie....biasa makan ngan kaya or ngan bubur jee.... kalau ngan sup tue mesti kenyang punya nie

    ReplyDelete
  11. cakoi cicah sekaya pun best! perghh

    ReplyDelete
  12. 1st tme tengok i.sedap tak?

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.