Sedapnya Nasi Goreng Udang ..

Saturday, March 23, 2013 PCL 12 Comments



..
dari pagi kami di rumah saja..
..
walau mamaD masak sedap tapi adik dan kak tetap nak keluar..nak makan makan di kedai jugak..
..
Plan nak pi Damansara malam nih..
sebelum tu menyinggah dulu kat jayen banting..
layan anak makan, ...sambil tu boleh paw depa makan ..
..
..memang nampak sedap..
..
tengah cuba nih.
Published with Blogger-droid v2.0.10

12 comments:

  1. mak aiiii...menggoda giler udang tu
    sedapnye...

    ReplyDelete
  2. Macam lagi sedap daripada nasi goreng seafood je. Udang bagak...

    ReplyDelete
  3. Saya jdi teringat nasik goreng udang di kuala sepetang....

    ReplyDelete
  4. JALAN2 CARI MAKAN. HEHE, SAYA PUN RASA MACAM NAK MAKAN SPECIAL SIKIT KAT LUAR MALAM NI.. :)

    ReplyDelete
  5. banyaknyer udangm besau2..macam tak larat nak abis jer makan sorang..

    ReplyDelete
  6. udang tu yg paling menggoda...

    ReplyDelete
  7. sedapnya..lama tak makan

    ReplyDelete
  8. emm.. nyum2! tapi deno tak boleh mkn udang byk2... alahai...

    p/s: esok dneo bertolak ke kl, doakan deno, ma dan abah selamat sampai ya pcl.. :)

    ReplyDelete
  9. mak ai subuh subuh buta dah teliur tengi ni hihihi

    http://deemataque.blogspot.com/2013/02/chinese-food-ming-restaurant-sabah.html

    ReplyDelete
  10. Hmmm memang nmpak sedap.. DOne follow blog PCL

    ReplyDelete
  11. Sekali sekala makan kat luar.... =D
    Besarnya udang... =D

    ReplyDelete
  12. nasi goreng udang my favorite :)

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.