Silau bukannya rabun.

Sunday, March 03, 2013 PCL 11 Comments

..
semalam buat spec kat mamaD, ..eh tempahlah..he he he.
..
bila keluar rumah waktu matahari panas terik...dan di kala silau menusuk matanya..
..
mulalah dia  terasa sakit kepala..sakit sampai meleleh air mata..
..
peranan kami picit dan urutan dah jadi kebiasaan...kesian kekadang tu..
..
kalau dibiarkan boleh jadi migrin plak..

..
psst...pcl makan karot  banyak , lebih sedap makan begitu saja..terus ngap!
..

Published with Blogger-droid v2.0.10

11 comments:

  1. saya pun silau dan rabun pun ye jugak....
    ~saya kurang minat karot..lebih2 lagi yg mentah hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. @Amin..ko try mkn karot mentah..mata n gigi lbh baik dr segi kesihatannya.

      Delete
  2. As salam. Saya suka karot makan begitu saja mmg sedap. Singgah sini menjemput menyertai segmen saya http://ieta-myblog.blogspot.com/2013/02/segmen-komen-cadang-blog-ieta.html terima kasih atas sokongan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. @Ieata..btl tu., nt pcl masuk blog ieata..thks jmputan

      Delete
  3. Jangan biarkan kalau dah sampai leleh2 airmata tu....
    Nanti lelama jadi lagi teruk pulak...
    Nasib PCL concern... =D

    ReplyDelete
  4. kita silau gak tp waktu malam. kalau drive malam tu terkebil2 la. huhu..

    ReplyDelete
  5. deno pun kalau kena cahaya matahari dlm tempoh lama, mudah kena migrain, pastu demam

    ReplyDelete
  6. sama la..sy suka carot jugak..tp tak mkn mentah2 tuh..tak pandai..biasa mkn yg da masak..

    ReplyDelete
  7. ct kuat silau sebelah je...yg lain rabunnn :D

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.