Teringat zaman nakal masa tu...'80an !

Friday, March 01, 2013 PCL 14 Comments

...
Balik kerja ...rileks jap depan TV...
..
teringat la I suatu masa dulu....
..
Hhaaaha...zaman nakal masa tu...
..
Kalau la ni dah tak boleh dah...bikin stress!,

... kalau boleh nak cari kedamaian je .....masa dah berlalu, kan..!

..

Published with Blogger-droid v2.0.6

14 comments:

  1. Hahaha.. Kita pun sama. Rasa diri dah terlalu ua utk semua tu. Setalat layan retro yg sedang sedang saja.. Hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. @baby comel...hehe yg sdg² saja tu dangdut eh..

      Delete
  2. haah la kan... mia teringat juga ni...

    ReplyDelete
  3. Mus May tu...kenangan...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. @Dafdy Ziyyad..bila mus bawa lagu sendiri...dan aku tringat juara lagu..muzik2 tv3

      Delete
  4. sesekali syiok jer dengar kan pcl....menggamit kenangan :)

    ReplyDelete
  5. @Amin..cumanya aku tak penah simpan rambut cecah bahu jer..keh.keh..

    ReplyDelete
  6. Dok lahir lagi saya..hehe..

    ReplyDelete
  7. @Nurul Ain,...blm wujud eh..

    @Mia Kassim,...evergreen..segar dalam ingatan.

    ReplyDelete
  8. assalamualaikum PCL...memang teringat...;)

    ReplyDelete
  9. Mmasa zaman2 May ni, AJ sekolah rendah rasanya...
    hehehehehe.....

    ReplyDelete
  10. ct xmembesar sgt ngan zaman dia..tp knl lah dia..hehehe

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.