Apa yang best pagi minggu ?

Sunday, April 07, 2013 PCL 17 Comments

salam pagi minggu buat mereka yang bercuti hari minggu...dan kalau berkerja, buatlah kerja tu betul-betul eh..

perancangan macam banyak dalam kepala aku nih, harus dicapai satu persatu.... bangun awal gaya nak berbasikal keliling kawasan sini...takpa, nanti sat..ushar blog dulu lah !

sambil sarung seluar tight, tshirt lengan panjang...kepala pakai snowcap...wah ! semangat sungguh ...

"abang...tolong buatkan nasik goreng jap...boleh?" ...

please... sy selsema lah kata mamaD...

"oraite...kejap eh.." aku tak sempat nak habiskan entri nih....

nak cerita pasal basikal tak jadi....terus ke dapur ..

okay lah bye dulu..

ini gambar yang pernah aku buat dulu...dalam entri Minyak Penambat Kasih ?


;---> publish .




17 comments:

  1. selamat pagi pcl....aktiviti saya harini adalah tidor lepas balik kerja jam 10 pagi nanti.....bahagianya tidor di siang hari di hari minggu..kih3

    ReplyDelete
  2. suami misali ..

    gorang lebih sikit !

    ReplyDelete
  3. Salam berehat di hari minggu dari Ummi :D

    Kari cencaru disenduk Pak Mahat,
    Sayur berbaki berurap timun;
    Hari minggu duduk berehat,
    Berlunjur kaki merangkap pantun..he3

    ReplyDelete
  4. Wahhh bestnya cik puan ada suami mithali cam awak...hehe

    ReplyDelete
  5. @Budak Kampung , ..nasi goreng kampung ala bandar jer pon...biasa.

    ReplyDelete
  6. @Amin A. R .., awas ! dengkuran boleh mengganggu ketenteraman isi rumah..haha.

    ReplyDelete
  7. @al-lavendari , alhamdulillah...nasi ada lebih.. biasanya sy buat banyak tu pakngah.

    ReplyDelete
  8. wah bestnya mamaD dpt mkn nasi goreng :) hehe, sonok sonok..

    ReplyDelete
  9. terima kasih @Ummi Kami,


    Urap timun sambal belacan,
    Jamu keluarga dari Perak,
    Memerap di rumah tak pi jalan-jalan,
    Dua hari cuti terasa lama lah plak.

    ReplyDelete
  10. @Mia Kassim , ..suami awak pon sama juga..terbaik :)

    ReplyDelete
  11. perh ada cili kering sekali...sedappp

    ReplyDelete
  12. @Baby Comel : ...eh, sedap jugak tau BC...boleh mintak selalu...

    ReplyDelete
  13. tengok pun terliur wa baq ang.... =D

    ReplyDelete
  14. simple tapi confirm best..nampak so moist..

    ReplyDelete
  15. untung jadi wife PCL,,,sedap nasi goreng

    ReplyDelete
  16. assalamualaikum PCL...wah bestnya ada org tolong buatkn...:)

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.