Biar buruk rupa....

Monday, April 01, 2013 Nazlee Ismail 20 Comments




..
sarapan pagi dengan kuih muih sudah memadai jika kena dengan rasa dan selera...
..
puff  rm0.50 sen sebiji. ..walaupun pada mulanya tak sikit pon menambat hati aku untuk membelinya, oleh kerana dah habis kuih muih lain yang berbagai warna dan daya tarikan tu, ...hahaha.. selalunya ramai yang 'terpedaya'...

terpaksalah.., tingallah yang ini saja..
..
kira beruntung, ...ternyata ianya sedapp! !
..

p/s.. beli banyak sebab ada sedara kat rumah..., plus nasi lemak lagi...huhuu..
.

Published with Blogger-droid v2.0.6

20 comments:

  1. Selamat bersarapan....saya pun sarapan dengan kuih ja... (^_^)

    ReplyDelete
    Replies
    1. @Mia kassim , ..bagus kena sarap jgn tak sarap..

      Delete
  2. teknik beli kuih sedap...., pilih yg buruk rupa. n kira nasib lah sebenarnya...tapi itulah hakikatnya.

    ReplyDelete
  3. betul tu PCL.. bak kata pepatah inggeris,don't judge a book by its cover.. tak semestinya rupa buruk tu tak sedap..

    ReplyDelete
  4. tambah lagi kalau perut lapar semuanya sedap .. hehe.

    ReplyDelete
  5. Nyummm.sedapnye.....x hbs pantang lg nk mkn itu...hukhuk..

    ReplyDelete
  6. Biar buruk rupa asal sedap dimulut...i like kuih muih..∩__∩

    ReplyDelete
  7. kalau dah lapar, takde nak kira buruk rupa. yang penting boleh dimakan...

    ReplyDelete
  8. yang buruk tu ler selalunya yang menyelamatkan kita...

    ReplyDelete
  9. Nasi lemak best......
    Nak sikit....
    Kadang yang elok rupa tu lebih kepada indah khabar dari rupa je PCL......
    Kitalah yang selalu jadi mangsa...
    Hehehehhe..

    ReplyDelete
  10. MEMANG TAK MENARIK LANGSUNG RUPANYA.. :)

    ReplyDelete
  11. adui sarap sedap..MV tadi pagi sarap dgn my HaikalAYu

    ReplyDelete
  12. kdg2 ada yg rasa tak secantik rupa. :)

    ReplyDelete
  13. Bila tiba part makanan, rasa dan portion adalah penting bagi aku...rupa tu, secondary. :)

    ReplyDelete
  14. Rasa bukan sekadar rupa....jangan terperdaya :D

    ReplyDelete
  15. alaa klo karipap ni kurang sikit ler..biarlah secntik mna pun..aahaha

    ReplyDelete
  16. kdg2 kuih2 kan, rupa tak la cantik tapi rasanya mmg awesome!

    ReplyDelete
  17. biarla buruk rupa..asalkan sedap dlmnya hehe

    ReplyDelete
  18. assalamualaikum PCL...betul tu biar buruk muka janji sedap...;)

    ReplyDelete
  19. kita suka makan apam je. kekeke,

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.