Dua perkara..buat aku senyum gembira sebelum balik kerja !

Friday, April 05, 2013 PCL 20 Comments

Syukur alhamdulillah..

satu dapat cek dari nuffnang dan yang ke dua dapat menang hadiah segmen kat Blog Ieta.


....belanja anak makan ais kacang sedap malam nih ! ..jom. :))




20 comments:

  1. jom pekena ais kacang gunung jerai..

    ReplyDelete
    Replies
    1. @AsmarArafad ,.. jauh sangat tu..tq.

      Delete
  2. Replies
    1. @AnisZainudin , .alhamdulillah terima kasih.

      Delete
  3. tahniah sebab menang dan dapat cheque........ :D

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah.....
    AJ belum penah merasa nuffnang lagi.... =D

    ReplyDelete
  5. wah...rezeki dari Nuffnang...syukur..

    ReplyDelete
  6. dah sampai ye...brapa tu:)

    "ada kosong lagi tak.. ingt nak join jugak, boleh.."

    ReplyDelete
  7. Dah dpt cek? Alhamdulillah...sonang sti. Hehehe...

    ReplyDelete
  8. best kan berbglog...macam2 boleh dapat..

    ReplyDelete
  9. bestnya bila dapat hasil berblog. :)

    ReplyDelete
  10. perghh..PCL n mamaD bila plak nk BK mkn ABC

    ReplyDelete
  11. Alhamdulillah.. Rezeki..

    ReplyDelete
  12. rezeki pakciklie :)

    p/s: AL-FATIHAH buat rakan SLE yang baru meninggal... arwah adik Farah Najwa

    ReplyDelete
  13. assalamualaikum PCL...seronoknya dpt rezeki dr blog ...;)

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.