Hari ni semua 'mati' ...??

Wednesday, April 10, 2013 PCL 23 Comments

bukan orang mati , tapi jarum jam kami yang mati pada hari yang sama tapi berlainan masa..

hah ! apa kah ini ?.

sat lagi kena pi kedai jam...tukar bateri baru. , ni semua jam hadiah memasing.

saya bagi hadiah pada dia..

dia pon bagi hadiah kat saya..

kami pon bagi hadiah kepada anak-anak..hadiah jam jugak..

tak sangka pulak 'matinya' semua sama pada hari nih.

yeah ,,kebetulan berlaku tu  !




23 comments:

  1. kena renew nyawa cepat2 dia tu PCL.. hehe,

    ReplyDelete
  2. kebetulan jam bilik saya pun mati jugak..

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum PCL

    sehati sejuwa...

    ReplyDelete
  4. hahaha!!! semua barang ada soul namanya tuu. :p

    ReplyDelete
  5. assalamualaikum PCL...boleh plak pada hari yg sama kan.. cepat2 kena bagi bateri baru tu...:)

    ReplyDelete
  6. hihi.. pelik tapi benar. berpakat agaknya jam2 tu.

    ReplyDelete
  7. nak kena bagi memasing yang baru tu...!!

    selamat pagi PCL

    ReplyDelete
  8. Hari Jam mati sedunia kot PCL...
    Heheheheh...

    ReplyDelete
  9. tu tandanya kena beli yg baru ;-)

    ReplyDelete
  10. Jimat kos transport...sekali gi bawak semua...

    ReplyDelete
  11. hehehe... kebetulan je tu

    ReplyDelete
  12. sehidup semati la jam tu lebih kurang :-)

    ReplyDelete
  13. Kebetulan mati bersama,senanglah nak tukar sekaligus....

    ReplyDelete
  14. macam dah berjanji je nak mati serentak..

    ReplyDelete
  15. Peh!! Sehati sejiwa ni. Nmpk betul 'keakraban'nya. Heheheheh....

    ReplyDelete
  16. beli bateri yang tahan lama lah. ^^

    btw, tumpang iklan. Meh join sini. Selain dapat menaikkan traffic blog korang, korang boleh menang hadiah.

    http://meyrajohn.blogspot.com/2013/04/bubbly-associates-giveaway.html

    http://meyrajohn.blogspot.com/2013/03/giveaway-by-cavern-healthcare.html

    http://meyrajohn.blogspot.com/2013/03/segmen-kenangan-terindah.html

    http://meyrajohn.blogspot.com/2013/03/mini-giveaway-by-ainamansorcom.html

    http://meyrajohn.blogspot.com/2013/04/segmen-follow-april-hingga-disember-2013.html

    http://meyrajohn.blogspot.com/2013/04/contest-header-paling-meletop-2013-by.html

    http://meyrajohn.blogspot.com/2013/04/simple-giveaway.html

    http://meyrajohn.blogspot.com/2013/04/first-giveaway-by-anis.html

    http://meyrajohn.blogspot.com/2013/04/second-giveaway-smile.html

    http://meyrajohn.blogspot.com/2013/04/annual-giveaway-by-alyaa-najlaa.html

    http://meyrajohn.blogspot.com/2013/04/aniversary-versi-saya.html

    http://meyrajohn.blogspot.com/2013/04/maera-ismail-giveaway-2013.html

    http://meyrajohn.blogspot.com/2013/04/photo-contest-awesome-by-selalulalu.html

    ReplyDelete
  17. kebetulan betul! hihi

    ReplyDelete
  18. so dah beli belum baterinya

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.