I On leave. .

Wednesday, April 24, 2013 PCL 19 Comments

assalamualaikum..
.
hari ni pcl ambil cuti..
.
Hanis Umairah pon pcl bagi cuti sekolah..hehe
.
mamaD. ..pon cuti jugak..
.
pepagi lagi kami di kedai mamak..
.
selamat bersarapan..jom.
.

Published with Blogger-droid v2.0.10

19 comments:

  1. Amboi sedapnya. Kawasan rumah kakak susah nak dapat ini, kena keluar taman perumahan kakak baru dapat..

    ReplyDelete
  2. Ooohhh bg anak ponteng sek ye....hehe
    selamat bersarapan... :-)

    ReplyDelete
  3. wah semua bercuti sekuarga..
    plan ke mana la tu yer..

    ReplyDelete
  4. wahhh.... sonok nya satu famili cuti tuuu....!!!

    selamat bersarapan...

    ReplyDelete
  5. Amboihhh....
    Cuti sendiri ka????

    ReplyDelete
  6. Maksud AJ hanis umairah...
    Hehehheheheh...
    Teringat Abah..
    Dia suka tanya AJ nak pegi sekolah ke tak..
    Kalau AJ jawab tak, dia tak suruh bangun biar je AJ tidur... =P

    ReplyDelete
  7. seronoknya dapat cuti....nikmat...hehe

    ReplyDelete
  8. Ada urusan penting apa tu PCL sampaikan Hanis Umairah pun bercuti?

    ReplyDelete
  9. wah.. semuanya cuti ni... best.. selamat bercuti semua ahli keluarga PCL

    ReplyDelete
  10. Lama x mkn tosei + chutni......

    ReplyDelete
  11. CUTI-CUTI MALAYSIA KE NI..? :)

    ReplyDelete
  12. ni cuti duduk2 rumah ke, cuti jalan2 cari makan bro? :)

    ReplyDelete
  13. assalamualaikum PCL...wah seronoknya semuanya bercuti skali...;)

    ReplyDelete
  14. emmm... deno pula cuti2 plan nak jln2 tapi tak sht pulak...

    ReplyDelete
  15. semua bercuti ni. nak kemana? ;)

    ReplyDelete
  16. Best jgk kdg2 makan roti canai kedai mamak.. muak dah setiap hari masak..

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.