jangan banyak songeh der...

Saturday, April 27, 2013 Nazlee Ismail 8 Comments

PakcikLie PCL 11:15 AM - Public

ingatkn nak bersteambot jap lg dgn mama'D...*plan dlm ati jer

.... tapi kat dapur dah siap 'telurmatamadu' ..like this ..kensel -  nak jaga hati +Diana Lie

...next time pon boleh steambot ..


 

p/s ...apa 'bini' masak....makan jer, jangan banyak songeh der...

Published with Blogger-droid v2.0.6

8 comments:

  1. betul2...sangat setuju...apa jer yang orang rumah masak sebat jer...kalau x makan banyak, jamah sikit pun jadi...he he he... jadi tak der lah kecik hati... ^_^

    ReplyDelete
  2. betul2.. dah makan tu puji sekali. hikhikhik..

    ReplyDelete
  3. telurmatamadu???? serius tak pernah dengar :p

    ReplyDelete
  4. wahhh sedapnya.. harini pun mak nina bt telur msak kacang dal

    ReplyDelete
  5. kalau manyak songeh mohon masak sendiri. kekekekee

    ReplyDelete
  6. sesekali tolong ler wife masak....ceria sikit...jangan banyak songeh nak komplen jer...betul tak...hehe

    ReplyDelete
  7. assalamualaikum PCL...betul tu isteri dah masak tu makan saja yer..;)

    ReplyDelete
  8. Betul.... Banyak songeh kang, isteri takmo masak baru tau....
    Hehehehe....

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.