Jerr...!!

Monday, April 29, 2013 PCL 10 Comments


..yes,  selera kami mengarah ke makanan pantai timur khususnya nasi kerabu..

"kak...tapaw nasi kerabu paru...tauge lebih ye kak" ..

ramuan  ulaman bercampur tauge segar memang mantap... terasa kerangupan semasa kunyahan..
kunyahan demi kunyahan merasakan nikmat sarapan pagi ni. ...uhh sedapnya..syukur sangat dengan nikmatNya.

rasa menyesal lalu depan D Bunga Cafe @Banting kalau tak singgah beli...

p/s. ..rm4.50 jerr! .. nasi kerabu berlauk kat sini.
.

Published with Blogger-droid v2.0.10

10 comments:

  1. nasi kerabu kat situ mmg lauk paru ke?

    ReplyDelete
  2. wahhh! terus lapar dengar.. fav anis dr kecik spai la besau gdabak ni haa... serius murah pulak tu.. kna g try ni.. hehe

    ReplyDelete
  3. @Chic Na, ...lauk lain pon ada...tp fevret kami paru goreng...

    ReplyDelete
  4. Nasi kerabu daging bakar, best!

    Aina belum sarapan, tak ada selera. Pagi tadi minum milo dengan sebiji kurma sahaja.

    ReplyDelete
  5. pak cik, rasanya ni first time alyn tahu makan nasi kerabu dgn paru goreng..hehe

    ReplyDelete
  6. nasi kerabu + paru + telur masin... perghhhhh

    ReplyDelete
  7. pergghhh..sedapnya!!
    arini saya bfast nasi goreng cina buatan sendiri je

    ReplyDelete
  8. assalamualaikum PCL....pehhh sedapnya pagi2 dah makan nasi kerabu...;)

    ReplyDelete
  9. Aduhlah PCL....
    Selera sungguh nampak gambar tu....
    Nak jugakkkkk....

    ReplyDelete
  10. Makanan kegemaran sy tuu..termasuk paru-paru goreng rangup..huuii beshh

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.