Kulit putih tak macho lah..?

Sunday, April 21, 2013 Nazlee Ismail 8 Comments



Hari minggu anda di mana?..

dok dalam rumah jerk. ..memerap eh ,  emmh ..emmh  *geleng kepala

..itu tak normal wokay  especially untuk  lelaki , jangan takut panas der !

/

psst...jom folo aku memancing lkan .


Published with Blogger-droid v2.0.10

8 comments:

  1. memancing ikan xmau. udang mau la. tp kita xsabar, xlalu nk tunggu lama2 :)

    ReplyDelete
  2. Tak sedap badan...kena jugak dok umah :)

    ReplyDelete
  3. mancing jangan sorang2. ..bahaya tau!

    ReplyDelete
  4. Suami sy jgk la putih melepak..hari cuti tido saja kt rumah..hehe..

    ReplyDelete
  5. AJ kurang suka lelaki kulit putih...
    Lelama tengok bosan...
    Heehhehehe..

    ReplyDelete
  6. assalamualaikum PCL...wah dah jadi hobi tetap ni tiap minggu pi mancing...

    ReplyDelete
  7. lelaki kulit putih mcm jambu je muka... hehehe

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.