Lenggang Lenggok Cari Makan..

Saturday, April 06, 2013 PCL 16 Comments


bersarapan di luar pagi nih .. berduo ke "Warisan Pak Musa Nasi Lemak Sotong"..
terletak kat pekan Banting..





kalau selalu makan macam nih memang boleh jejaskan kesihatan.. tapi sesekali terasa nak makan tak jadi salah... kerap sangat tu yang jadi punca segala masalah kesihatan...emm  hahaa.,

ni namanya dah jadi rezeki kami pagi ni...dan juga rezeki peniaga kat sini..\ syukur alhamdulilah

p/s .. harga pasaran 'sotong kembang' mentah ..semakin melampau lampau..huh !

Published with Blogger-droid v2.0.10

16 comments:

  1. Saya rasa semua jenis sotong sekarang makin mahal...rasa takut nk pilih lauk sotong kalau ke kedai makan

    ReplyDelete
  2. PCL makan dgn MamaD aje ke? Ewah... mana pergi anak-anak masih tidurlah ye. Mama/papa ke pasar sambil bersarapanlah - serampang dua mata:)

    ReplyDelete
  3. lama daa akak tak beli sotong kembang tu, mahal giler berbanding setahun lalu

    ReplyDelete
  4. berselera nampak....makan berdua lagi..

    ReplyDelete
  5. @Amin A. R ..betul tu, kalau ke kedai mamak nasik kandar huh! jgn takut nak bayar ..bila teroder lauk sotong !

    ReplyDelete
  6. @Kakzakie , ye kakzakie, depa tu sungguh memanfatkan cuti..., lagi pon ke pasar ..mana maunya ikut...ala biasa tu...berdua lg selesa.

    ReplyDelete
  7. @umi alya , yes..kalau dulu harga sotong kembang tu kira patut lg...tp masa tu pcl tak gemar sangat, entah la..macam 'makan getah' pon ado..haha

    ReplyDelete
  8. Sedapnya nasi lemak.... Adoi tghri ni jadi lapar plk. Balik keje nk cari makan ni

    ReplyDelete
  9. Bubbly & Associates Giveaway telah bermula... sila lihat di sini...

    http://furrasbubblynotes.blogspot.com/2013/04/bubbly-associates-giveaway_6.html

    dan juga senarai peserta di sini:

    http://furrasbubblynotes.blogspot.com/2013/04/senarai-peserta-bubbly-associates.html

    sponsors juga boleh join jika mahu! ^_^

    ReplyDelete
  10. Cer tapau sikit kat AJ ni PCL.....
    Hehehhehee....

    ReplyDelete
  11. allergic kalau makan sotong & seafood. rugi betul. huhu..

    ReplyDelete
  12. terliur tengok nasi lemak tu...

    ReplyDelete
  13. menu feveret sy, kalau tak makan dlm sebulan..tak sah!

    ..pss..hukum rumahtangga..haha..

    ReplyDelete
  14. nasi lemak tu ..alahai :)

    jarang makan sotong kembang

    *tenkiu PCL..
    kalau ke sana in shaa ALLAH ye :)

    ReplyDelete
  15. wah tapau untuk MV boleh??hehe

    ReplyDelete
  16. assalamualaikum PCL...bestnya dpt makan nasi lemak sambal sotong...;)

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.