Mama kena tolong anak. ..

Sunday, April 07, 2013 Nazlee Ismail 15 Comments

..
emmmm... mama kena tolong anak buat  homework....

..
yang pastinya mamaD masih ada skill dalam art...,  Husnina memang ada bakat tapi kekadang dia jadi buntu....
.
pcl lagi lah dah keras tangan...kalau dulu lainlah...dah bertukar bidang kursus...haha

..
macam nilah anak anak ku, siangnya malas nak buat...nak bersantai santai kata depa...

..
dah malam baru nak kalut..., untung mamanya  boleh tolong..

..

Published with Blogger-droid v2.0.6

15 comments:

  1. cantik.... :)
    **saya punya bakat melukis dan mewarna adalah sangat teruk! haha

    ReplyDelete
  2. untungnya mama dia boleh tolong kan...cantik pula tu hasilnya :)

    ReplyDelete
  3. ahaahha..akak pun pndai melukis. meh nk tlg

    ReplyDelete
  4. cantik! deno minat art tapi amik acc... haish

    ReplyDelete
  5. Aina hanya pandai lukis guna komputer.

    Samalah si kecik kat rumah tu, siang layan game , layan tv dak pun main kat luar. Sedang elok pukul 10 malam dia bgtau ada kerja sekolah. Rasa nak silatkan aje...heheee...

    ReplyDelete
  6. Aina hanya pandai lukis guna komputer.

    Samalah si kecik kat rumah tu, siang layan game , layan tv dak pun main kat luar. Sedang elok pukul 10 malam dia bgtau ada kerja sekolah. Rasa nak silatkan aje...heheee...

    ReplyDelete
  7. AJ kalau melukis ke laut dalam terus...
    HAhahhahahaha...
    Tangan takde seni katakan..

    ReplyDelete
  8. @Amin A. R , kau punya bakat lain menyerlah..

    @Dylla Abas , ..itu sy juga akui..memang mamaD seni orangnya.

    ReplyDelete
  9. @Amanina , takpa..ada lg nanti tggu la,,

    @deno , seni itu tak hilang kalau selalu dipraktikkan, pcl tau tu ...dah tgk dlm blog deno .

    ReplyDelete
  10. @ QasehnyaRania , haaha.. lega mamaD ada walau pcl punya bakat seni tersembunyi..

    @JunAina , memang..depa nih, selalu nk kena ingatkan...paham sangat perangai depa.

    @AyueJean AJ ..nampak macam mulut seni..haha ye ke?

    ReplyDelete
  11. untung la mamaD tangan berseni. :)

    ReplyDelete
  12. Mulut seni tang menceceh je la PCL....
    Kalau bab lukis2, suh lukis ayam jadi ikan bilis....
    Hehehehhe..

    ReplyDelete
  13. cantiknya...jarang nampak budak buat cantik mcm ni..untung mama bantu

    ReplyDelete
  14. assalamualaikum PCL...wah mesti suka ada mama tolong lukiskan yer..;)

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.