Menu untuk makan tengahari dah siap....

Wednesday, April 03, 2013 PCL 13 Comments


assalamualakum..

written by Nordiana Mohd Saad :

...awal lagi dah siap masak,   kali ni masak sambal sotong petai kegemaran kami berdua..,  sejak Afni dah umur 2 tahun ni....dia terlebih manja sampai nak kedapur pun nak berkilik...
..
tu pasal kena bersiap masak awal, ...budak2 selalu datang pagi depa ni biasanya lena...rumah kami senyap sunyi sampailah ke pukul 11 pagi ..., sempat lah habis ngemas dan sebagainya...

biz online tetap jalan macam biasa.., kekadang penat tak terkata, terkelepk bila malam menjelma..heee, minta kesian dari  pcl urutkan tapak kaki ....sakit sangat sesekali terasa..
..
sajian ni untukmu pcl...., jangan makan lebih masa meeting or wat ever yah...
..
babai.
Published with Blogger-droid v2.0.6





13 comments:

  1. Assalamualaikum PCL

    cicah dgn roti canai pagi2 ni pun sodap...

    ReplyDelete
  2. wahhh..syoknya, thanks...hari ni xdak meeting lah.. :)

    ReplyDelete
  3. sungguh @atuk , telan ayaq lioq nih...emmmm.

    ReplyDelete
  4. uish...awalnya dah siapkn lunch!! cicah roti pun sedap ni :)

    ReplyDelete
  5. Haaa.... apa MamaD pesan tu PCL. Kalau ada meeting jgn makan banyak hihi..

    Mamad... kakak rasalah tengok menu ini buat PCL nak balik cepat nak makan tengahari ini:)

    ReplyDelete
  6. Perghhhh terangkat tengok petai dia.......
    Favourite AJ ni..... =D
    Sambal petai.. =D

    ReplyDelete
  7. wah sedapnye..tak makan petai tapi kalu masak sekali macam ni makan jugak lauk tu..suka amik bau petai tu..

    ReplyDelete
  8. sila urut kaki isteri ekekekeee

    ReplyDelete
  9. assalamualaikum PCL...betul tu kalau dah ada budak kecik mmg kena masak awal2 sbbnya banyak kerenah mereka yg harus kita tangani nanti...;)

    ReplyDelete
  10. ok..menu tu buat saya lapar...

    ReplyDelete
  11. PCL tengok ni terus lapar. :)

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.