Okay... char koey teow PCL dah siap !

Friday, April 19, 2013 Nazlee Ismail 11 Comments







Published with Blogger-droid v2.0.6



silap aku tak beli udang saiz besar punya! ,  nampak kecik jer udang harga rm23 sekilo petang tadi tu..

dah siap 'char' jam 10:35pm (lepas Hanis tuisyen) , ..set makan sama sama sekeluarga kami, ...habis sebungkus makan empat mulut kat rumah ni.. syukur alhamdulillah.



p/s ; ... ada orang menanti..


Vidalsisah vidal8:45 PM
+
1
0
1
Reply

Nah...buh bnyok2 erk, ramai nak rase nih +PakcikLie PCL kekekeh

PakcikLie PCL9:37 PMEdit

boleh2... beratur dulu eh.. :)

Vidalsisah vidal9:45 PM

+PakcikLie PCL kiter org ptame bratur la ni... kat blakang ramai ni kekekeh

PakcikLie PCL9:50 PMEdit

haha..ye wait arr..

Vidalsisah vidal9:52 PM

+PakcikLie PCL i'm waiting... hehee




11 comments:

  1. sampai turn chic na konfem habis. hihihi..

    ReplyDelete
  2. amboihh..nampak sedap nie.. pos sikit. hehe

    ReplyDelete
  3. nmpak sedap..dah lah tgh lapar nie..hee

    ReplyDelete
  4. serius macam kedai punya! Boleh bt biznes la pcl..ki3

    ReplyDelete
  5. Wauu bertuahya la dapat suami n ayah pandai masak.. sedap tuu

    ReplyDelete
  6. sedap tu berchar malam2 :)

    ReplyDelete
  7. Perghhhh memang terliur abis...
    Macam kedai punyalah PCL... =D

    ReplyDelete
  8. assalamualaikum PCL...semuanya nak rasa masakan PCL la tu...

    ReplyDelete
  9. perghhh... terliur pulak deno tengok mlm2 nih^^

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.