Pagi lagi cari nasi kerabu..

Saturday, April 20, 2013 Nazlee Ismail 9 Comments

.
salam pagi Sabtu..
.
Sebelum hantar Hanis tuisyen singgah cari makan pagi, mamaD teringin nak makan nasi kerabu. .memang sedap giler.., walau kami ni bukan penggemar makanan dari negeri pantai timur sebenarnya tapi kat gerai ni kami boleh masuk dengan selesa..@ D Bunga Emas.kafe jalan Kancung Darat, Banting.
.
pagi ni juga ada Hari Informasi Sekolah..., kami akan ke sana lepas makan kat sini..
.
yang bestnya., gerai ni ala ala kopitiam..tengoklah cawan klasik memang terbaik.
.

pss.. tanggungjawab ibubapa,  sentiasa menyokong aktiviti anjuran sekolah anak.
.

Published with Blogger-droid v2.0.10

9 comments:

  1. Betnya kalau kakak suka sungguh nasi kerabu dan laksam - senang kata masakan pantai timur.

    Hari ini kakak tak kerja buat nasi goreng aje...

    ReplyDelete
  2. CAWAN OLD SKOOLL.. :)

    ReplyDelete
  3. kalau makan nasi tentu kenyang...

    ReplyDelete
  4. ada aktiviti sekolah rupanya.. tak pernah makan nasi kerabu lg smpai umur 26 ni. hehe

    ReplyDelete
  5. Nasi kerabu memang best.......
    Tak jemu makan... =D
    Kalau dapat yang pure dari Pantai Timur...
    Perghhhh...

    ReplyDelete
  6. kalau sedap puas hati & nak dtg selalu je.

    ReplyDelete
  7. Makanan kegemaran saya tuuu

    ReplyDelete
  8. assalamualaikum PCL...wah mcm best her ni...

    ReplyDelete
  9. teringat pula nasi kerabu dan ayam bakar kat kedai berhampiran rumah deno... huhu

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.