Plan nak buat char koey teow ...sat lagi .

Friday, April 19, 2013 PCL 8 Comments

pukul 7:05pm...

baru jer balik dari pasar malam tadi.., beli udang nak buat masak char koew teow,...emmmm dah lama tak buat  gara gara Hanis berpantang makan udang...

dia lah pengemar char koew teow udang , ..kalau dulu selang sehari mesti masakkan untuk dia.., Husnina pon suka sangat...

Harga udang agak mahal , ...saiz biasa dah Rm23 sekilo...."udang sekarang  sedang mogok"  kata peniaga kat pasar malam tadi tu..

char koew teow..

char koew teow...,  kalau tak letak udang tak ada umpph  la plak !

..
.
... mama'D bukan tak pandai masak char koew teow tapi depa lebih suka aku ..

tiada rahsia tapi itulah hakikatnya... masakan seorang lelaki ! ...hehehe.


* camana nak taip ...koew ke koey,  keliru aii !


8 comments:

  1. Saya penggemar char kuew teow..tapi xpandai nak buat..

    ReplyDelete
  2. 2 dia..dah boleh bukak stall ni PCL

    ReplyDelete
  3. Tulislah camne pon pcl...janji bunyi cakueteow sudah..hihihi....

    ReplyDelete
  4. assalamualaikum PCL...mesti sedap masakan PCL tu sebab mamaD suka...:)

    ReplyDelete
  5. dah siap ke belum? chic na dtg nak makan ni. hehe..

    ReplyDelete
  6. CHAY KUEW TEOW BUNGKUS SATU.. KASI HANTAR KAT MELAKA.. :)

    ReplyDelete
  7. char kuew teoy xdak udg mna sedap..huhu..

    husna follow sini..
    peserta ga kak farah..=)

    ReplyDelete
  8. Sekali sekala makan air tangan abah dia kan.......
    Hehhehhehe..
    Betul charkueytiaw takde udang dan kerang memang tak umphhh..

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.