Rambut panjang ....tak rimas ke bro ?

Wednesday, April 03, 2013 PCL 8 Comments



alhamdulillah...lega !... baru lepas gunting rambut sebentar tadi, memalam memang kedai salon tak bukak tapi ni spesel sikit...request je bila kepala rasa 'berat'..

rambut aku kena tarah nipis, ..puas hati dan ini gambar baru dan terkini by webcam..pakai snowcap memalam memang tak kena langsung...

haha, takpa janji kepala ringan...., haih ! camanalah depa yang punya rambut panjang lepas bahu,...tak rimas ke ?

by deway..thanks to mama'D...tukang gunting peribadiku. :))
..

p/s : uncle gedek ok jer pon dia berambut panjang !

p/ss.. ramai lelaki sibuk tutup kepala dan sebaliknya bagi wanita...walau tak semua tapi adalah...


8 comments:

  1. mamaD dah d karier baru la lepas ni hehehe

    ReplyDelete
  2. pandai mamaD gunting rambut. hihi..

    ReplyDelete
  3. Pcl, saya selesa berambut panjang... :)

    ReplyDelete
  4. wah untunglah...mamaD pandai gunting rambut x yah bazir duit kat kedai...

    ReplyDelete
  5. Wahhh..
    Ada tukang gunting peribadi... =D

    ReplyDelete
  6. Bukan lelaki je rimas Aina pun sama rimas je bila rambut dah mengembang biar macam rekrut tak apa...ringannn kepala...

    ReplyDelete
  7. teror lah mam d serba boleh

    ReplyDelete
  8. assalamualaikum PCL...senang kalau pandai gunting sendiri save duit sikit...:)

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.