Rezeki masing-masing !

Friday, April 19, 2013 Nazlee Ismail 18 Comments

saja nak celoteh pagi jumaat.., nak sedapkan hati sendiri...

adakah aku juga terpengaruh..dan dipengaruhi..

kisahnya..

jiran sebelah kanan...selang dua buah rumah aku dah tukar kereta baru dan beli superbike baru .

jiran hujung sana, lalu lalang depan rumah aku dengan deruman kuat enjin kereta lamanya ...pon dah tukar kereta baru...

jiran lagi sana , jauh sikit tapi masih boleh nampak dari rumah aku, ...dia tak tukar kereta baru tapi....emm ada 'orang rumah' baru....

ada jiran yang dalam proses nak dapat 'orang baru'...

haa kan,  rezeki masing-masing tu !

p/s : semua nampaknya ada kemajuan..., ada perubahan dalam kehidupan. Syukur Alhamdulillah.


18 comments:

  1. Alhamdulillah dengan rezeki yang ada.. ;)

    psstt: ada jiran pulak tak boleh tengok orang lain lebih.. mesti dia pun nak lebih jugak.. :(

    ReplyDelete
  2. wahh semuanya ada pembaharuan.. baguss

    ReplyDelete
  3. REZEKI ALLAH YANG TENTUKAN.. KITA HANYALAH MERANCANG..

    ReplyDelete
  4. Kalau dapat org baru yg baby laaagilah rezeki besar... bestnya.

    ReplyDelete
  5. Bersyukur dgn apa yg ada ;p

    ReplyDelete
  6. PCL nak tambah apa pulak yg baru!

    ReplyDelete
  7. dapat orang baru tu ok, tapi yang lain-lain tu...

    ReplyDelete
  8. PCL lak bila nak cari yang "Baru" tu?...

    ReplyDelete
  9. lama betul kina x singgah sini jumpa PCL nih...

    banyak perubahan.baguss!!

    bab pagi jumaat ni best jugak.. kalau terpengaruh beli kereta baru x pe.. bini x marah! kalau terpengaruh 'bini baru' nanti bini marah la pulakkan?

    ReplyDelete
  10. Alhamdulillah...
    Rezeki mereka....
    Rezeki PCL lain pulak kan... =D

    ReplyDelete
  11. Rezeki Allah bagi, yg penting jgn lupa dan alpa :)

    -WYE3018

    ReplyDelete
  12. alhamdulillah..kalau perubahan yang baik bagus la.. :D

    ReplyDelete
  13. murah rezeki semuanya. ;)

    ReplyDelete
  14. pcl takde tambah yang baru jugak ke... :)

    ReplyDelete
  15. aik??lain mcm je bunyi nyer

    ReplyDelete
  16. assalamualaikum PCL....alhamdullilah rezeki mereka tu mungkin ada rezeki juga untuk PCL nanti...semoga dipermudahkan semuanya nanti...:)

    ReplyDelete
  17. rezeki masing2.. insyaallah nanti pcl pula ... :)

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.