Roti john black paper...

Saturday, April 20, 2013 Nazlee Ismail 10 Comments

..
memang gambar tu tidak mempengaruhi citarasa anda..mungkin barangkali  haha.. tapi ada jugak yang teringin tu nampaknya..emm sedap nih!
.
sarapan petang kami sekeluarga..@rm4 sebiji..
.
p/s. . kalau tak makan petang...malam mesti makan banyak...tak bagus tau!
.
.

Published with Blogger-droid v2.0.10

10 comments:

  1. gambar itu sgt kijammmm

    ayu tgh bselera benor baru2 nie. tu y terliur jer..
    wawawa.. kesat air liurlah jawabnya

    ReplyDelete
  2. Sedap betul makan petang PCL sekeluarga..... =D

    ReplyDelete
  3. Betul tu pcl..mkn petang akan buat kita kurang nk makan banyak time malam...

    ReplyDelete
  4. cepat kenyang klu makan roti john, selalu mkan x abis.

    ReplyDelete
  5. terliur tengok gambar tu.. :D

    ReplyDelete
  6. Roti john kat Dungun RM3.5 sebijik...tu pun sy dah membebel sbb sblm ni RM3 jee..

    ReplyDelete
  7. i like roti john.
    Lawatan pg tirana aduka untk pcl

    ReplyDelete
  8. tak pernah makan roti john tau.. kesian kita kan

    ReplyDelete
  9. assalamualaikum PCL...mcm sedap jer tu...

    ReplyDelete
  10. nyum3... sedap tu roti john! dah lama tak merasa...

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.