Selesa berjubah ..pcl suka !

Thursday, April 04, 2013 Nazlee Ismail 22 Comments

Assalamualaikum..

written by Nordiana :

kesukaan ku kini...


masuk kedai pakaian muslimah, jalan2 uptown..masuk butik..

pilih kain tudung, pilih jubah....last2 terjebak dgn online biz kecik2 ...mula sikit2 , malu..malu...bila orang dah beli ..nampak duit , hilang segan tapi malu tu tetap ada..hehe...

sungguh tau ! ..kalau tak percaya bila jumpa depan2 mesti tak cakap banyak...lebih kepada nampak sombong pun ada...ambik masa sikit nak mesra...huhuu kesian diriku..

keluar tiap2 malam (bohonglah...kadang2 je) jamu mata... dah jadi  kebiasaan...alang2 ikut pcl temankan hantar anak2 pi kelas tambahan.., pekan Banting ni apa la sangat ada...., tp tetap menarik perhatian kepada 2,3 buah kedai yang jual pakaian muslimah...

"..kami selesa berjubah ..pcl suka :)"

*walau suri rumah, walau tak bekerjaya..penampilan kena jaga...tak perlu yang mahal asal nampak selesa....dan yang boleh mengembirakan hati suami terutamanya.

~diana


Published with Blogger-droid v2.0.6





22 comments:

  1. suke ayat last skali.. xperlu yang mahal asal nampak selesa. =)

    ReplyDelete
  2. berjubah/abaya mudah, menepati syarak..dan boleh jadi sumber ekonomi :)

    ReplyDelete
  3. Setuju MamaD.....
    Asalkan selesa..
    Yang penting sedap mata suami memandang.....
    Kalau dah bersuami la....
    AJ ni asal selesa... =D

    ReplyDelete
  4. agreed dengan mamaD .. :)

    ReplyDelete
  5. walau murah tapi selesa dipakai, memang berbaloi..kalau beli mahal tapi pakai sekali dua, tak berbaloi :)

    ReplyDelete
  6. Asalkan selesa pakai dan suami pun suka memang berbaloi.

    ReplyDelete
  7. Assalamualaikum PCL

    Alhamdulillah

    ReplyDelete
  8. Assalamualaikum,
    asal selesa, tak mahalpun tak apa mama...kalau cantik pulak, lagilah bertambah pakej ;)

    ReplyDelete
  9. mamaD.. bk pon suke pkai jubah la hehehe

    http://www.mimbarhatiku.blogspot.com/2013/04/andai-aku-bisa-menggantikan-kesakitan.html

    ReplyDelete
  10. @nanieybarnieylurviey ,..ayat2 mama'D memang cantik..pcl pon suka..

    ReplyDelete
  11. @Daddy Ziyyad , sedap mata memandang..tu yg pcl suka sangat tgk.

    ReplyDelete
  12. @AyueJean AJ ,..ada org kata panas lah berjubah..., org2 arab sana tu lg panas terlampau ..caman tu?

    ReplyDelete
  13. @LiYa HaNiF :: pcl lagi setuju..yes.

    ReplyDelete
  14. @Amin A. R , pasal memilih kain jubah...pcl pon dah reti sikit2..qualiti kain tu sangat memainkan peranan.

    ReplyDelete
  15. @Nazayiena Ayiena , kena yang sedap pakai...memang berbaloi2...haha mcmlah pcl yg pakai jubah tu..

    ReplyDelete
  16. @atuk , alhamdulillah...

    @anyss , pcl rasa mamaD nmpk selesa...tambah lg koleksi jubah nt..

    ReplyDelete
  17. @Budak Kampung , nampak lg ayu...kan BK !

    ReplyDelete
  18. semua pkai asal selesa kan

    ReplyDelete
  19. yg penting selesa kan mamaD. ;)

    ReplyDelete
  20. betul tu mama D..
    saya pon sejak dua menjak byk kumpul jubah dan dress.. ghasa selesa je bila pakai mcm tu

    ReplyDelete
  21. asal selesa dan suami suka oklah..

    ReplyDelete
  22. assalamualaikum mamaD..suka2 sangat kalau dpt beli apa yg diingini kan...:)

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.