yes ! ais kacang yang dijanjikan ...

Friday, April 05, 2013 Nazlee Ismail 14 Comments

ambil si Hanis Umairah dari tuisyen...kami terus cari makan...eh minum2 jer..

..terima kasih Asmar Arafad , blogger yang tinggal kat Sungai Petani tu 'megajak-ajak ayam' kami makan ais kacang @ ABC Gunung Jerai kat sana..*dalam komen dia sebelum ni.

 takpa...terima kasih sekali lagi,..... jauh tu.

kami makan kat sini jelah..

kat mana...?   @Juvita Restaurant , Banting.

ini betul-betul ais kacang ,...memang ada banyak kacang !


 
Published with Blogger-droid v2.0.6







14 comments:

  1. QasehnyaRania..mai join ..ada sit kosong lg nih..

    ReplyDelete
  2. sedapnya makan ais kacang. kacang merah tu yg sedappp.. :)

    ReplyDelete
  3. mujur saya batuk, kalau tak saya cari jugak ABC time2 ni.. :-)

    ReplyDelete
  4. dh pcl dh makan habis..huwaaaaa..
    nest time kalau ke banting boleh la singgah..in shaa ALLAH..

    "kasik la full adress, boleh.."

    ReplyDelete
  5. adoiii..kat banting?mcm sodap ke luaran je nmpk terliur?

    ReplyDelete
  6. Jangan berani ngaku jual ais kacang kalau ais kacangnya tiada kekacang :D

    ReplyDelete
  7. PCL nakkkkk satu..tolong orderkan ye..hehehe

    ReplyDelete
  8. Marjeles. Bukan marveles. Jeles sbb sgt menarik hati ais kacang tu....

    ReplyDelete
  9. Meriah kacang....
    Ni baru betul ais kacang.....

    ReplyDelete
  10. sedap nya makan time musim panas

    ReplyDelete
  11. assalamualaikum PCL...wah !!! sedapnya kalau panas2 ni mmg terliur tengok...:)

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.