Aku Kerja Keras Sebab Aku Sedar Aku Bukan Anak Orang Kaya

Saturday, May 11, 2013 PCL 0 Comments






....huh , sudah semestinya awal pagi  bangun dari tempat tidur walaupun semalam (kami) tidur agak lewat... , t'shirt bermasej aku pakai untuk memotivasi diri dan sesapa saja yang  'terasa' bila terpandang..

orang kata , setakat pakai jer ...memang tak kemana tujuan asalnya.

oleh itu , di samping mengejar duniawi namun akhirat tetap jangan dilupa.


Semalam , di sebuah kedai makan di Kinrara Puchong, ..bersama kenalan baru dan lama ...secara tak langsung diskusi pasal bisnes, kehiudupan ...ada juga terselit isu  politik negara ,....politik ni pon kena ambik tau jugak! ..


p/s ... keluarga jangan dilupa...kalau depa mampu..bawak jer..apa da hal "tu pasal la kena kawin awal..bila anak dah besar senang bawak jenjalan :...*just joking  kah..kah..

p/s ... kalau anda berminat dengan t'shirt gambar macam kat atas sekali tu boleh la oder melalui pcl .







0 Comments:


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.