Cepat bukak chanel Tv2..

Wednesday, May 01, 2013 PCL 9 Comments



..kat kedai mamak pekena roti canai pabret hanis....

dia makan sorang kita tengok jer..haha..

eh ada peminat SRK ke? ... sila pi tekan remote tv2..

boleh layan bollywood... lari lari naik turun tangga...perghh..

Published with Blogger-droid v2.0.10

9 comments:

  1. Hihi tengah layan citer ni pcl :)

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum PCL...wah cerita hindustan yer...jap lagi nak buka tv2 skg ngah tengok kilauan emas kat tv astro....

    p/s layan hindustan pula...

    ReplyDelete
  3. assalamualaikum pCL...bila dah buka dah tahu cite nyer yg mana satu..best juga cite ni tapi geram sikit ngan watak Shah Rukh Khan dlm cite ni...:)

    ReplyDelete
  4. dah lama tak tengok bollywood .. hihi^^

    ReplyDelete
  5. Semalam tengo cite ni jugak tapi tak abis sebab dah ngantuk sangat...tapi macam best pulak cite ni, tak pernah tengo lagi..

    ReplyDelete
  6. Assalamualaikum. bestnya kalau petang sabtu layan hindustan sesorang. hahahaha ;p

    ReplyDelete
  7. mmg best cite ni. sebelum keluar kt tv, saya dah beli vcd ori cite ni. mmg sedih sgt

    ReplyDelete
  8. Saya la peminat tegar SRK!

    ReplyDelete
  9. Jeles, AJ tak sihat masa ni....
    So cite dia, memang tak dapat tengok...
    Hehehehehhe..

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.