Hati meronta nak tengok blog sebenarnya...

Sunday, May 26, 2013 PCL 0 Comments



jam dah 1 am lebih...dah pagi pon...

aku baru berhenti dari membaiki paip singki sejak pukul 11 lebih lagi,...letih giler dan tangan berbau busuk ..yek ! ...dah tak larat, kena sambung esok...buntu rasa bila buat tak boleh-boleh.

dah lama rasanya singki kat rumah ni buat hal...Feb 2012 dulu biasa jadi  sekali dan aku berjaya megatasi masalah tersebut tanpa memanggil plumber...hebatkan hahha, dapat jimat rm200. (refer entri tahun lepas) camana nak buat bila singki tersumbat.

tapi , tadi nampaknya aku gagal...

p/s : tak semua perkara kita boleh buat sekarang dengan sukses,..kalau perlu ambil masa dan tenaga..mungkin itu lebih baik dari memburukkan keadaan...





0 Comments:


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.