make over bidai langsir lama

Saturday, May 18, 2013 PCL 0 Comments



"nt balik singgah beli gam UHU paling besaq punya..." org umah pesan by sms

[nak gam mulut sapa tuh] 
Like ·  · 








...ingat nak buat apa mamaD sms aku suruh belikan gam UHU tiub paling besar punya.. tanjat aii..!!

nak gam mulut sapa lah..

balik,  sampai rumah tengok dia tengah buat makeover bidai langsir lama... tak cukup 2 tiub yg kecik beli pagi tadi tu rupanya.
terus celapak...aku tolong sama. kreatif juga orang umah aku nih..kalau ikutkan aku mau jugak ke tong sampah la kot..

Published with Blogger-droid v2.0.10


0 Comments:


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.