Rasa macam nak 'cuci longkang' lah ...

Wednesday, May 01, 2013 PCL 10 Comments



Hanis takmo masuk tidur lagi, ...dah ulangkaji , dah buat homework ....emm apa lagi,  tolong abahnya lah

kasi kilat bola bowling,  rasa macam nak 'cuci longkang' la besok...

psst...yang pasti ...'cuci longkang'  ni bukan satu pekerjaan...hehe , sapa nak ikot ? ...ala kat Banting ni jerrr...


10 comments:

  1. Lupa nak ucap , Untuk semua pengunjung di sini pcl ucapkan selamat beristirehat sempena cuti Hari Pekerja 2013.

    ReplyDelete
  2. hehe..igtkan cuci longkang apa td..

    husna pon pernah cuci longkang..=P

    ReplyDelete
  3. selamat hari pekerja pcl... nak pegi main boling ye.... :)

    p/s: jom join segmen deno? http://dayangdeno.blogspot.com/2013/04/segmen-lupus-awareness-month.html

    ReplyDelete
  4. ASSALAM, SELAMAT BERCUTI HARI PEKERJA..

    ReplyDelete
  5. salam..tq sudi singgah + comment my blog..xper, cuci longkang pun jadilah..drpd langsung xtau main cam sy..huhu..balas kunjungan + singgah here..

    ReplyDelete
  6. aigooo.. itu tajuk bikin gimik. herk herk

    ReplyDelete
  7. Lama gak tak cuci longkang...tringin gak...
    Selamat bercuti pcl...

    ReplyDelete
  8. assalamualaikum PCL...seronoknya pi main bowling yer...:)

    ReplyDelete
  9. Kita geng la.......
    Bab "cuci longkang"...
    Memang bersih longkang pusat bowling tu...
    Kihkihkih...

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.