Ada sikit lagi..

Tuesday, June 11, 2013 PCL 0 Comments



okeh ada sikit lagi nih, cendol banting namanya...sedap ? ..boleh la...

ramai orang luar kata, kerja 'gomen' ni lebih kepada 'ngelat' dengan perkataan yang tak best didengar tu lagi ialah 'ngular' .

macam ni lah, apa-apa pon kerja siap... bukan semua orang mampu...tapi sebahagian saja yang bernasinb baik dapat keja lagu ni..hhihi, harus bersyukur dengan nikmatnya...

dah penat kerja teruk dulu...dan kini masa aku pulak untuk menikmatinya.

sebelum senang kena susah-susah dahulu..ye dak ?

otw balik ke 'kantor' menyinggah dulu sekejap...tapaw  cendol ...tak sampai lima minit siap!





p/s .. kalau ada nampak cendol orang kita yang jual, memang aku beli dah..., ni tak !...jual sekali dua dah tak nampak ...apa nak buat bukan rezeki mereka.


Published with Blogger-droid v2.0.10


0 Comments:


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.