Dr. Nurhanis Umairah ?

Saturday, June 15, 2013 PCL 1 Comments


Birthday Girl.. gambar petang (semalam) sebelum pi makan2.

siapa tak mau kalau anaknya bercita-cita tinggi...

Dr. Nurhanis Umairah...itulah yang diimpikannya, katanya tak kisah nak jadi doktor manusia ke doktor haiwan....janji pakar .

tapi dalam keadaan lain pula, dia mengimpikan sebagai Malaysia Astronaut...*sebab persekitaran tepat keja aku agaknya..

doa dan harapan kami, berkat usaha gigihnya...semoga dia berjaya . insya Allah.

p/s :..dulu, zaman pcl... kalau cikgu tanya cita-cita dan impian bila besar nanti? ...mesti jawab simple...cikgu !  ..walaupun tak minat...kan .


Published with Blogger-droid v2.0.6




1 comment:

  1. nanti kalau dah jadi DR boleh lah kerja kat klinik acik lynn yea..
    mana lah tahu boleh ambil alih kot2 DR kat sini dah pencen
    Good Luck Girl

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.