Giveaway I Love U Chocolate

Saturday, June 08, 2013 Nazlee Ismail 0 Comments


Segmen untuk mendapatkan coklat free !! Bagi yang tak suka coklat, korang bolehlah bagi coklat ni untuk yang tersayang..opss bukan kepada pakwe or makwe je, bagi kat mak ke ayah ke atau befday kawan-kawan..semuanya terpulang kepada pemenang nak tulis apa dekat 18 huruf coklat tu..best kan??apa lagi..jomlah join!! tengok syarat-syaratnya kat sini.






0 Comments:


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.