Ikan laut pon sama..

Sunday, June 23, 2013 Nazlee Ismail 0 Comments


Ikan haruan dan tilapia..

..bagi yang tak kenal nama ikan darat/air tawar yg disebutkan tu...ni lah aku tunjuk gambarnya.

tak lalu nak makan bagi sesetengh orang sebab tak pernah cuba apa lagi jumpa dalam menu masakan seharian... heheee,  ramai yang membesar di kotaraya, memang patut lah ponn..kan.

orang kampung separuh bandar pon ada yg angkat bahu  tergedik. ...geeeliiiii :p

okay..ubah persepsi anda yang mengatakan ikan darat makan benda menjijikkan, ..ikan laut pon sama. ..

Published with Blogger-droid v2.0.10

0 Comments:


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.