Tukar shift !

Sunday, June 23, 2013 Nazlee Ismail 0 Comments


... hola gud morning!  assalamualaikum..

tengok,  menatap dan membelek benda yang kita suka menbuatkan masa begitu pantas berlalu...

mamaD  kata "kalau rajin buat la nasik goreng" ... sebenarnya cuti hujung minggu kalau tak ke mana mana....masa ni lah aku nak demo masakan untuk mereka yang tersayang..

basikal. ..pink

skuter pon pink jugak!

..nasik goreng<3<3 pon kaler tu. .. boleh ke?

# shift... mengigatkan aku sewaktu zaman bujang dulu. ...penah keja kilang,  menyewa rumah  ..membuta sampai ke tengahari...lapar nak makan masak sendiri.

Published with Blogger-droid v2.0.6

0 Comments:


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.