Apa juadah anda hari ini?

Saturday, July 20, 2013 Nazlee Ismail 7 Comments



PCL & mamaD akam menikmati juadah bubur nasi  berbuka nanti ye..dah hampir siap,
penyediaan yang cukup mudah, bubur ni berkuah sup tulang lembu, bersambal paru, daging, sayur kobis goreng bersama cendawan hitam dan kacang panjang menambah kerangupan ..juga.taburan bawang goreng serta hirisan daun sup dan daun bawang yang segar...semuanya dalam satu mangkuk MOI SUP ! , menu sampingan ialah cucur udang dan bigapple donut.. ni untuk HanisUmairah..dasyat dia tu !

Kalau makan bubur ketika berbuka, rasanya tak perlu minum air yang banyak, ...hirupan kuah sup sudah memadai untuk cepat rasa kenyang.

Apa juadah anda hari ini?

# Segmen sedang berlangsung hingga tgh mlm Ahad ni  :   http://www.nazlee.com/2013/07/jom-blogwalking-kisah-ramadhan.html , anda dijemput untuk memeriahkan.

Published with Blogger-droid v2.0.9






7 comments:

  1. Kami makan mee goreng jer harini :)

    ReplyDelete
  2. AnonymousJuly 20, 2013

    jap ... nak tgk apa kakak masak kat dapur ... heheheee

    ReplyDelete
  3. selamat berbuka...agh berbuka kuih2 aje..nasi lps terawih

    ReplyDelete
  4. makan sup juga dengan nasi.. ;)

    ReplyDelete
  5. cik akak makan nasi je...hihi

    ReplyDelete
  6. saya berbuka hari2 pun makan buah je. sahur baru makan nasi, selamat bersahur PCL =)

    ReplyDelete
  7. Bunda kalu berbuka mesti ambil yang berat, nasi sudah pasti...minum banyak air kosong...lepas solat selagi tak tido mengunyah je...sebab tulah masa sahur bunda makan yang ringan2 je...dah kenyang...

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.